allt och ingenting!

idag cyklade jag och Lina upp till mickis farmor & farfars gravar, det var skönt men ändå jobbigt att vara där uppe!
farmor och farfar fick två små rosbuskar och mickis också! jag saknar dom alla tre så otroligt mycket, och såklart pappa!! dom fyra var dom bästa!!
efter vi hade varit där uppe cyklade vi vidare till kyrkstallet och kollade på esset som Lina troligtvis kommer börja rida på :) jag hoppas att jag också hittar någon häst att rida på.. när vi hade kollat på esset cyklade vi hem as lyckliga för att vi äntligen skulle få mat MEN ingen av oss hade nyklar och mamma hade åkt och käkat i stan. KUUUL så vi sitter i ca 30min och funderar på hur vi ska göra. jag fick små panik eftersom lilla Rocky 8månader gammal sitter inlåst! så vi kommer fram till att ända settet är att ringa en låssmed, så han kom och borra å lät som FAEN, tillslut så fick vi upp dörrjäveln och ingen var gladare än rocky :) när låssmeden ska gå säger han:
jag känner igen dig. Och jag ba: jahaa :S du kanske träffat mig på tommys! han ba: jaa säkert. men vi får ta och ta en öl någon gång. Och ser jag er lite rabatt . HAHAHAH! så istället för att betala 800 så behövde vi bara betala 600.
naaajs! snart ska jag sova, ska kolla lite små skit på datorn först!
aa juste: JAG VILL HA JOOOBB! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0