kryssning :)

på fredag ska jag Lina, malin, pernilla, frida, sara & ida på kryssning :D det kommer att bli aaas najs!
massa massa massa krök, raggande, dansande, ätande helt enkelt sjukt mycket FEEEST!
läängtar !

igår fick jag värsta flippen och allt bara föll, allt jag trodde var bearbetat kom tillbaka.
jag tänkte på pappa, mickis, olyckan, farmor & farfar, jaa du ALLT! trodde att jag kommit över det mesta
men tydligen inte.. får vell fortsätta att försöka. men det känns som om när allt börjar kännas bra igen rasar det lika
snabbt som tex när jag väl kommit över den största sorgen efter mickis så försvinner Pappa. NÄR ska jag få lugn och ro och känna att jag kan leva som en lycklig människa förevigt, eller iallafall en längre stund ?!? svara på det du så är du jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0