onsdag

kom precis hem från en liten promenad med Jocke, en saknad människa den där Joakim.
det var roligt att träffa honom igen.. han gav mig en bra idé om min höst jag inte vet vad jag ska göra av,
att jag börjar bygg med honom :D:D det skulle vara as najs :)
jag har precis börjat ett nytt liv, jag har gjort om mitt rum, ja har precis börjat med en ny kost,
jag letar efter ett jobb helst en heltidsanställning (om jag inte börjar skolan igen) ,
jag tar bättre hand om min hund, och så småningom ska jag tag i rökningen och sluta! och till sist men inte
minst ska jag flytta hemifrån (hoppas jag)!! hoppas att jag lyckas med allt det här nu :p men jag ska
satsa till tuuusenmiljonerbiljoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0