tralalalaa

helgen var naaajs, fredagen var lugn eftersom jag var bakis hela dagen efter TTT. lördagen spenderades hos
Towa, vi firade hennes 18års dag det var super mysigt & trevligt! efter ett tag drog vi vidare till Orre och där fick
nog ALLA i sig lite för mycket sprit, förutom Lina som bara satt och gullegullade med en viss person. TRÅKMÅNS ;p på vägen hem höll jag på att börja bråka med Taxi chaffören för att han trodde att jag skulle ta sönder hans bil när jag öppnade dörren, han överdrev! hah. sen när vi väl var nere i våra egna trakter stack vi till statoil och köpte stooora mosmenyn, sen hem och soova :)
imorgon ska jag träffa Mia som jag lärde känna ner i Playa Del Ingles när jag var och hälsa på Elin,
vi ska först äta middag hemma hos henne sen ska vi bege oss till gröna lund :D kommer att bli stöört roligt!
har inte träffat henne sen vi kom hem och det var den 27juni, alldeles för länge sen! hon är lika förälskad i Playa som jag, och det känns bra. men vet aldrig jag kanske åker dit med bara henne :)
 
nu äre beck, tjillevippen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0