6dagar kvaar..

nu är det jul igen... julen är överskattad!! vet ej vart den ska firas ännu, antingen hemma själv eller med släkten i nykvarn. men julstöket är så enormt irreterande.
just nu sitter min hund i princip på mitt huvud för att min syster håller på att leka med honom.. Ni kan få dom båda två, GRATIS!!

idag har jag jobbat jobbat och jobbat, skulle slutat fyra men jobbade över tills stängning.. imorrn ska vi ha julpyssel med barnen på jobbet, det ska bli jätte mysigt :) sen på fredag är det julavslutning då ska dom sjunga och massa annat.. Blir kvar där tills hösten istället för att byta till ngt annat betalt eftersom det här är en praktik, men dom har pratat anställning med mig :D:D:D:D det är guuuuuuuld :D:D:D men det blir inte förän till sen sommar eller början av hösten =/ surt att det e så lång tid kvar men det går fort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0