hemma igen..

nu är jag hemma utvilad efter flygturen.. det var ingen rolig resa hem, massor med fulla gubba,r skrikande barn, folk hängandes på min stol stup i kvarten! USCH det är inte roligt att flyga.

jag har köpt lite nya roliga saker som: en parfym lacoste "toutch of pink", två limpor cigg, armband, och lite tröjor.
till mamma köpte jag: en mugg, en liten drömfångare, en limpa cigg, en ansiktskräm.
och till nicole: en ryggkliare (haha), en liten drömfångare till henne också, en limpa cigg, ett mobilsmycke.
och sen sist men inte minst en mugg till solveig :p

jag har sovit som en stock i natt, somnade på soffan och sov som en gud ;D det behövdes..
imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller med jobb och annat skit.
rocky vart iaf jääätte glad när jag kom hem:D jag kom på när jag mötte honom i dörren hur mkt jag har saknat honom mitt lilla hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0