last day in paradise

hemresa imorrn, känns skönt men ändå trist. skulle kunna vara kvar en vecka till :)
ionsdags satt jag på msn på verandan och så skriver min bror Andreas och säger att han också
är här på Gran canaria fast i Puerto rico så vi ska åka dit idag och hälsa på :D
i onsdags var det utgång som gällde vi åkte till kashba och gick på Spy bar där var det livat,
hittade ett jätte roligt engelskt par vi satt med. kommer dock inte ihåg vad dom heter haha! men roliga var dom iaf.
igår regnade det i stort sett hela dagen så det vart en vilo dag, passade bra eftersom alla tre var suuuper bakis...
ikväll ska vi dricka lite öl och softa lite, jag tänker iaf inte stor supa idag etftersom vi ska flyga hem imorgon och vill vara pigg och glad på flyget. det finns inget värre än att flyga bakis eller full! usch usch usch.
fy fan vad den här veckan har gått fort, känns som om vi kom igår :p men det känns bra att träffa rocky imorrn för jag har saaaaknat honom otroligt mkt.


kommer hem imorgon kväll, planet landar ca 21,30 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0