nyårsafton - 1år

helst av allt vill jag bara fly landet just nu, men jag ska övervinna mig själv och mina sorger. jag vet att personen jag sörjer inte vill att min dag ska förstöras det vill inte jag heller. men tolvslaget som är om ca 23,5 timme ska tillbringas åt världens mest saknade pappa  och världens mest älskade. helst skulle jag velat vara i spanien nu men så är det ju förstås inte. Jag ska försöka fira och vara glad med mina tjejor så gott det går :) eller i princip tvinga mig själv till det...

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA OCH ÖNSKAR MER ÄN NÅGON ANNAN ATT DU VAR HÄR, JAG KAN FORTFARANDE INTE FÖRSTÅ ATT DU ÄR BORTA. VARFÖR VAR DU TVUNGEN ATT LÄMNA MIG ?
Everything i do, i do it for you: Pappa & Michaéla
image3image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0