torsdag

julafton var okej, spenderades hos moster i nykvarn med hela tjocka släkten..
ikväll har jag vart hos tjooock hanna och kollat på heartbreakhotel så jääävla rolig film :D
det var mysigt att umgås med hannskiipanski.

i tisdags var vi hos ralle i norrtälje och krökade för fullt, ORDAGRANT :p
men det var najs, massa roliga människor och trevlig stämning :D

på måndag är det nyårsafton, den ska firas med middag hos mig till en början sen får vad se var kvällen slutar,
middagen ska ätas av Caroline Annica Malin Hanna Linn och mig själv :D kan bli guuuuld .
hade tänkt att försöka fly den hemska dagen men jag får pina igenom den och hoppas på att jag inte tänker för mkt .

ha ett bra liv nu ska jag rulla vidare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0