(:

nu sitter jag här i mitt nya rum och kollar på idol och är dunder förkyld :/ bytte rum med min syster igår,
vet inte varför men ett spontant ryck bara, haha! känns skönt för nu kan jag sitta vid datorn, lyssna på musik,
prata i telefon och kolla på tv utan att mamma störs.
på fredag ska jag testa jobba på viking det blir najs, och senare ska jag hem till sofie på födelsedags middag.
lördag blir nog lugn eftersom jag är sjuk och lär inte blivit frisk tills i helgen, men hoppas att febern är borta.
det är så typiskt, jag satt och pratade med camilla i fredags och sa att jag aldrig haft urinvägsinfektion och är typ sjuk max 2ggr per år nej men vad blir jag på söndagen ? jo dunder förkyld. och vad får jag på lördagen ? jo jordens urinvägsinfektion. BLÄÄÄ! så det blir relativt lungt för min del i helgen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0