4år - till michaéla

det har gått fyra förjävliga år nu sen den där äckliga människan körde på oss med den där vidriga bilen och tog dig våran älskade michaéla ifrån oss. jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. det går inte en dag utan att jag tänker på dig och ditt fina leende, hur du fick alla att lysa av lycka bara med att du fanns. men det gör du inte längre och det känns så vidrigt jävla tomt utan dig. jag önskar att jag bara kunde få en minut till med dig och förklara för dig att du var en av dom finaste personer på denna jord, att det inte var meningen att dra upp dig och städa med mig. för om jag inte gjort det så hade du funnits kvar och olyckan kanske aldrig hade hänt. ilskan, sorgen och saknaden är enorm.  ilskan mot den vidriga människa som gjort det här mot oss är så stor att jag skulle kunna döda! att hon kan stå ut med sig själv och vilja  vakna på morgonen och känna sig värdig är det värsta, hon har dödat en människa nästan två och det kan hon leva med ?! det är helt ofattbart.
jag önskar att allt bara går att sudda bort, att du ska finnas kvar. men det går inte. det finns påminnelser överallt i hela åkersberga, ärren på min kropp, våra vänner, minnen, och tomrummet efter dig.
många säger att det finns en mening med allt men då kan ju dom som tycker det då förklara för mig vad det är för mening med döden, vad det är för mening med att förlora allt och alla man älskar?!  det finns så mycket frågor men inga svar .. och jag önskar att det fanns svar .
jag glömmer dig aldrig, du & pappa kommer alltid att ha den största delen av mitt hjärta.

Vila i frid älskade Michaéla Axell
1988 07 11 - 2003 09 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0