cpskola..

idag var jag i skolan klockan 9 imorse och trodde att jag skulle  få börja i skolan på måndag men icke då
var inte SYV och en till där idag så jag ska komma tillbaka på måndag. orkaaar  inte med deras jävla drygfasoner .
jag var motiverad till att börja skolan men sen när dom bara drar ut på det så tappar man suget för att ens visa sig i den där skolan! jag har iaf sökt ett jobb i centrum på Glansen en smyckesbutik. hoppas hoppas hoppas att jag får det jobbet så att jag får pengar det är inte så roligt att leva på mamma hela tiden, sen är det kul att jobba :) snart ska jag gå och handla middag och godis med min syster är så sjuuukt sugen på godis :p Lina ska vara hemma i hallstavik heeela långa helgen, hur ska jag klara mig utan henne ?! tur att det finns telefoni . ikväll ska jag nog hem till andra Lina och kolla på film, har ju planerat att den här helgen är en nykter helg. heeeelt snustorr ifrån alkohol! det ska bli skönt . nu ska jag byta om jag och gå till centrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0