lördag

just nu sitter jag inne hos Lina, Hon ska sätta löshår på en tjej ifrån uppsala och hon menar på att jag ska sitta och glo på.. haha jaja men ja får vell sitta och datanörda mig :p ikväll är det kräftskiva hos Bejron och Sofie,
kan bli mycket trevligt :) dom sa att det skulle komma en massa grabbar hahaha .
igår var det lungt, riktigt skönt faktiskt att vara hemma för en gångs skull.. har ju varit en period med gaaanska mycket alkohol så jag behöver en "vit" helg . ( ska alltstå vara nykter ikväll också, hmm)
jag kommer att få ett drööm schema när jag börjar skolan . BARA fordon och jag hade grymt mycket bättre betyg ifrån tvåan än vad ja trodde, så jag har bara fyra rest kurser från tvåan sen äre bara å satsa på treans:D naajs
kommer dock aldrig att ta stundenten men de skiter jag i, jag bryr mig bara om fordonsbetygen så att jag kan börja jobba med ngt jag gillar snart (: har gått ner kilo på en vecka också, frukost lunch middag metoden funkar, MEN ingeet godis på veckorna har klarat mig väldigt bra.. har börjat spinna också. jag och lina va på ett medelpass vi höll på att dö, bokstavligt talat :p får köra bas en månad eller ngt så man kommer igång haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0