?

borde egentligen skriva det här imorgon ;p

DAGENS MUSIK: svenskt
DAGENS DUSCH: innan utgång
DAGENS FRISYR: Uttsläppt & uppsatt lugg
DAGENS SMINK: som alltid
DAGENS PLANER: sova ?
DAGENS VILL HA: sovsällskap. haha
DAGENS SAKNAD: alla mina förlorade <3
DAGENS DROG:  alkoholen, det andra kan döööö
DAGENS TRÅKIGASTE: åkersberga
DAGENS FAVVO: alltid mina vänner
DAGENS MÅSTE: sova ?
DAGENS DRICKA: Öl, alldeles för mkt
DAGENS MAT: en fralla och en korv..
DAGENS SJUKA: taxi chaffören
DAGENS KÄRLEK: mig själv
DAGENS MÅENDE: fuller, fundersam, ensam
DAGENS MÅL: sova ?

PUSS GODNATT HEJDÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: majk

niggah what, hade ingen aning om att du lattja blogg:D tankad igår elleee

2008-04-12 @ 10:36:22
URL: http://mikaelharmen.blogg.se
Postat av: N

klart jag gör :D kanske lite, hah

2008-04-12 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0