28/4

idag var jag tvungen att ta ledigt för jag är sjuukt trött, kunde knappt
hålla ögonen öppna i 3 sek i morse. lina min käre vän tog ut min
gana hund så det slapp jag också :)

helgen:
i fredags var jag och stephanie först hemma hos henne och förkröka
lite sen gick vi vidare till tommys, det var askul :) träffade lite nytt och
gammalt folk, som man alltid gör där :p vid 2? fick jag nog av tompas
och gick och mötte niklas och oskar, hade hoppats på efterfest nej men
då går man hem istället.. i lördags väcktes jag tokbakis av lina A som
klagar över att jag sover, så jag pallrade mig upp ur sängen vid 11 tiden
drack lite vatten och satt på altanen vid 12 tog jag mig orken att gå hem
till mamma, sen vart det loppis med Lina A efter ca 30 min gick vi till
centrum och mötte Lina K och åt glass, vidare hem till mig och till slut
hamnar vi hos karlsson och stannar där :p hade sjukt roligt, vart lite för
mycket av det goda kanske. haha vi sov kvar där och igår hade inte
packet fått nog av att dricka så dom fortsätter med sitt supande, sjukt kul
var det att vara den ända nyktra bland fyllepacket :p haha

veckan:
jobba tisdag, onsdag. valborg på onsdag -vad ska man göra?
torsdag - slappdag, fredag - fira angelica, utgång ?

min nya klocka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0