2a för idag

såg just en film med min syster,
shoot 'em up

så grymt dålig, huvudkaraktären var typ en kopia av
macgyver, fast han gjorde allt med morötter hah. skulle
vart en action men jag tog den mer som en komedi.
frågan är bara hur en baby kan överleva att bli sliten av
en snurrande gungställning, klara sig utan mat i ca 1
dygn och efter förlossningen att någon skjuter av navelsträngen?
osv.. hahah heeelt sjuk film.

menmen dom måste man också se på ibland,
jag tog ledigt imorgon också eftersom jag inte känner
mig helt frisk.. måste städa och skit också!
någon som vill ställa upp? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjuk film! ;)

2008-04-08 @ 23:38:53
URL: http://MissRothoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0