:D

är fortfarande överlycklig, fast jag ändrade inlägget :p
jag har lite bloggmani idag, och kan inte bestämma mig för vad jag
ska skriva. så jag ändrade mig en andra gång och skrev lite annat..
var och handlade med marianne på willys skjussade sen hem kjelle
till honom. då skämtade jag med marianne och sa att jag kunde köra,
men det tog hon på allvar och åkte till john bauer och därifrån till smile
(ligger vid china kejsaren, typ) fick jag köra :D gick gaaalant. ska få köra
mer imorgon. det är verkligen hur kul som helst! nu ska jag snart kolla
scrubs som jag alltid gör. grymt bra program..
JUSTE, nästa vecka den 16de april börjar VÄRLDENS bästa progam igen
"Sex and the city" ååååh vad jag längtar. har bara 1a säsongen på dvd
men vill väldigtjättesuper mycket ha hela boxen..ge mig ge mig ge mig :p

jag vill jätte gärna ha nya vårkläder,
jag hittade: (som ni märker så gillar jag mönster)
 www.nelly.se

 www.stadium.se
 www.adidas.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0