fredagsmorgon

jag har precis blivit väckt av marianne, usch så här tidigt vill jag inte va
uppe när jag är ledig! vi ska snart bege oss ut med hundarna i skogen.
kanske kör lite i samma veva! kanske köper ett par öl så att jag får tyst
på en viss Hanna! men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ut
eller inte ;D händer ju inte så speciellt mkt i åkersberga, jag vill ha sommar
då kan man vara ute och mysa! GE MIG SOMMAR

asså jag blir förbannad, folk är sjyssta och bjuder över till fest.
nej men då försvinner det pengar. asså vart är moralen hos
vissa människor ? GAAAH

imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms av en kär vän,
jag vill bara säga att jag älskar dig och finns vid din sida.
du kan inte ha det lätt nu! B & M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0