gaaalet

min kära moppe som stått still i typ 1 1/2 år i cykelförrådet får
nu inte stå kvar där, kan tyvärr inte ställa in den i mc-garaget
för en viss vän slarvade bort nyckeln förut när han lånade
moppen.. nu står den ute och jag vet inte vart jag ska ställa den
dom som tog ut den skulle så stort ställa in den i andra garaget
men icke, och det lär ju inte hända eftersom klockan är nu 8. den
får inte stå i cykelstället heller. jag hatar den här fittföreningen!

idag sov jag till tolv halv ett kanske, sen gick jag och lunchade med
angelica på anjas, sen mötte vi stephanie och satte oss på bryggan
i solen och glassade i några timmar. myyysigt :D imorgon ska jag
angelica och malin spinna gääärnet haha jag kommer svettas som en
gris, har inte tränat sen innan jul liksom. hjälp! ikväll ska jag bara ta det
lugnt är trött som satan, ska kolla andra avenyn också :D woooho
annars i veckan ska jag jobba och försöka köra lite bil :)
Puss & kram


juuste, på bygg/handels skiva ska jag vara magnus uggla,

rööding och andré har dröm perukerna Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0