good morning sunshines

jag är helt klart ingen sunshine, somnade vid 6 imorse och har sedan 9
vaknat till och från, inte kul! så jag kommer nog behöva ta en liten nap
senare. idag ska jag färga mitt hår, vilket jag inte hann igår! nu ska jag
bli mööörk(mörkare). ikväll blir det kanske öl ? beror på hundvakt och
hur pigg man är.jag var jätte sugen på att kolla på haven men jag hittar
den inte :( så grymt bra film! så nu får det bli någon annan, typ herkules.
det kan ju va en av dom bästa filmerna. haha jag vet att jag är barnslig!

igår måste vart den segaste fredagen på året, jag var i paviljongen, var
trevligt. sen drog jag till china kejsaren och mötte jesper, johhny och
oskar. men 1 av oss fick komma in, johnny! eftersom dom har satt ngn
sjukt dum åldersgräns på 23 där! då sket vi i de skitstället, gick till
centrum disskuterade vad vi skulle göra. sen försvann jesper så vi
gick hem till chippen och dit kom också emelie och matilda, matilda
somna.. så vid 4 tiden fick jag nog så jag emelie och matilda gick dom
trallade hem och jag till statoil och köpte cigg. sen hem till datorn :p
det är farligt att ha en dator i sängen när man är rund om fötterna man
kan göra riktigt dumma saker, som tur är gjorde jag inte det igår.

nu ska jag kolla klart på all of us, som är en av dom bättre serierna!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0