haalluu

helgen vart det fest fast jag egentligen inte skulle, i fredags tog jag det bara lugnt
och i lördags vart det lövsätra. skulle bara vart där en stund men vart kvar hela natten
som vanligt. men men det var ett tag sen jag var där så det va skoojj. massa blandat
folk bara! jobbat igår och idag det har vart såååå fint väder båda dagarna så jag har
velat varit ute med barnen men det är ju inte alla som vill det så jag har suttit inne och
glott. skulle träffat hanna och annica idag men verkar inte bli så. lär ju bli att jag deckar
en timme på soffan för att jag är helt död, som vanligt. veckan ser ut som den brukar göra
jobb jobb jobb hanna och jag ska nog ta en öl på akter baren imorgon får se hur det blir
och om plånboken tillåter. på fredag ska jag till sanna med alla tjejer och äta middag
eftersom liten sanna blivit en stor sanna ;p kommer säkert bli as trevligt. men det blir nog
ingen utgång för min del för jag måste tänka på min ekonomi, ska betala den äckliga
p-boten jag fick för ett tag sen.. lördag blir nog hyffsat lugn .

internet funkar på min stationära dator nu :D aaas glad.
hittade en maaassa gamla bilder.





 


Kommentarer
Postat av: amanda

nu ska du få bli min blogg vän, det är du glad för va? :)

2008-04-02 @ 10:22:27
URL: http://amandahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0