heeeeeelg

äntligen helg efter en lååång vecka med full närvaro på jobbet och massa
sol :D jag är så nöjd! men upptäckte idag att jag fått en solrand på fötterna
efter mina skor haha. menmen får sola bort det någon dag, synd bara att
jag inte kan sola solarium :( menmen får vänta till sommaren! längtar tills
"sommarlovet" och körkortet. jag vill åka till Gotland, skåne, gbg och dalarna
kommer nog inte hinna allt eftersom jag lär jobba en del och sen åker vi till
turkiet den 30juli. dom säger på vädret att det ska bli dåligt väder i helgen
hoppas dom har mega fel, för jag är så glaaad över att det äntligen är varmt.
inför valborg finns inga planer, man tyckte nog mest att det var roligt när man
var typ 13-14 och sprang runt och drällde.. hah! för hur kul är det egentligen
och kolla på en brasa ? idag ska vi åka till täby och fixa stephanies tröja
och köpa min klocka :) ska också köpa brun utan sol spray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0