hmm

jag trodde att jag skulle köra upp under själv kursen, men icke!
jag skriver teoriprovet ett visst datum(säger verkligen inte vilket)
om jag klarar det får jag ett datum för uppkörning och åker hem
och måste vänta i typ 3 veckor . bläää trodde att jag skulle köra
upp medans jag va där men icke! jaja får flörta med min käre
handledare att vi övningskör upp sen när jag ska jag köra upp!
kommer åka hem på studentdagen, om man har orken och lusten
så kanske man ändå kan följa med ut om jag kommer hem i tid.

det vart ingen spinning för mig igår, det var en massa tjaffs om allt
och ingenting, så jag sket i det! nu sitter jag på jobbet i vanlig ordning
ska nu gå ner till fritids och spela något spel eller något! om dom inte
fortfarande är ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0