JAG BLIR GAALEN

Idag tänkte jag guuud vad skönt med en hemma kväll imorgon,
nej men då kommer mamma och säger att hennes kompis ska
komma hit med hennes dotter, som går mig på nerverna till MAX
så jag kommer inte orka hålla mig hemma! FAN DÅ, orkar verkligen
inte med gäster just nu, så måste man äta middag tillsammans
och vara trevlig, jag är inte trevlig just nu . hah! jag ville ju hyra min
film och ligga på min soffa i lugn och ro, men icke! mina planer
håller aldrig! men en positiv sak om morgondagen är att
jag ska färgag håret :)

tidigare ikväll var jag sjukt rastlös så jag och malin bestämde oss
för att dra till Mc donald´s, så jag cyklar iväg för att möta henne
hittar henne på brunos bron men hon har hittat sällskap på vägen
så matilda och josefine följde också med :) vi hade as roligt.
och vad gör jag nu ? kollar på scrubs, vad annars! ge mig ett liv..
jag är beroende
image44

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0