jag önskar att jag kunde trolla..

jag vill bara bort bort bort. det hända man får höra är pengaproblem,
inte vad duktig du är nathalie som orkar jobba, vad duktig du är för att
du klarat av 25 operationer... GAAAAAAAAAH vad jag önskar att jag antingen
kunde trolla bort mig själv eller dom jag bor med. eller att någon ringde och
sa: nathalie du har fått en lägenhet. för allvarligt så orkar jag inte länge till.
pallar inte vara stark och försöka överleva en enkel jävla vardag. nu låter
jag som en stackare som tycker synd om sig själv. och det gör jag faktiskt
för det jag gått/går igenom ska inte en ända människa behöva gå igenom.
menmen bara för jag är jag, ska jag åka på allt! jaja nu har jag avreagerat
mig lite. har du ett rum över åt mig och rocky hojta till :p

idag har det vart underbart väder, vi har vart ute med barnen nästan hela
dagen. åt as god fiskgryta till lunch fanns dock inte mkt kvar till oss som
serverar maten.. men en lite bit fick man. ikväll ska jag och hanna till
akter, ska bli SÅ mysigt att umgås med henne. hon kommer snart hit
så ska vi äta maaat. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0