lördagen är räddad!

gårdagen vart ganska slitsam, först var det middag, krök och singstar hos sanna.
sen skulle dom ut så då drog jag och mötte malin emelie emma och matilda då
gick vi hem till röding och andré där det var en massa folk. vi krökade på som faen.
fillifjånkan crewet uppstog . hahah så jävla brända..
sen gick jag oskar och patte, men patte försvann så jag och oskar tog bussen och
tillslut hamnade vi hos honom. sen kom niklas, då lagade vi mat men jag fick en
enda liten tugga av maten som jag i stortsett lagade. egoister! sen fick jag sova i
min gamla säng, vääääärldens bästa säng. vill verkligen bo där igen!!

ikvääll ska jag bärsa med världens bästa haanski :) min storebror ska ha
födelsedagsfest och det var folk som skulle kröka i lövis. får se vart kvällen
slutar! emelie är iaf en ängel som säljer öl till mig :D

Kommentarer
Postat av: ARNIS

vadå egoister :O jag lagade allt vafan F:DDDDDD

2008-04-07 @ 04:59:06
URL: http://arnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0