måndag

22.40
mitt älskade scrubs börjar sent idag :( jag orkar inte väänta .
nu är det 100 höjdare - världens skönaste land, men det är
slut om typ 10 min, då är det en heel kvart kvar tills scrubs
börjar och det finns ingenting att titta på! boooring.

träffade lina adolfi vid 8 tiden, vi gick ner mot österskär
vände strax efter IP och satte hos vid sjönära, riktigt
mysigt där nere vid kanalen. vi satt och pratade lite om
allt och ingenting, var ett tag sen vi sågs sist så vi hade
en del att prata om, både nytt och gammalt! kom hem för
40 min sen kanske, gick ut med rocky sen raka ner i sängen
och sätta på tvn och glo som vanligt. men måndagar är
verkligen ingen tv-dag. hah jag måste skaffa mig ett liv.
min vardag just nu är tv, hund, jobb och sova! funderar
på att köpa ett nytt spinning kort så att man kanske kommer
i lite form till sommaren som är här läskigt snaart! men det
är inge roligt att gå själv men jag tränar ju för min egen skull.
JUSTE, idag har jag färgat mitt hår som jag skulle gjort i fredags?
bättre sent än aldrig, det vart väl bra . mörkare än vanligt bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0