Måndag

tillbaka på jobbet efter en skön helg, sitter som vanligt bara och surfar
lite på facebook eller någon annan sida. läser lite bloggar! ska om ca
20 min börja göra i ordning maten. jag ÄLSKAR det här vädret. jag blir
så glad över att slippa frysa eller se det gråa hela tiden. nackdelen med
värmen är alla ruskigt äckliga kryp som tittar fram t ex fästingarna usch!
måste köpa ngt antifästingsgrejs till rocky så att han inte drar in en massa
i min säng. jag skulle få panik om jag vaknade med en fästing i min säng.

som jag skrev igår hade jag lite problem med moppen, men när
jag gick till den som har hand om nycklar säger han: nej men din mamma
sa att Johnny kunde köra bort den imorrn !?!?!?!? för det första har ingen
rätt att ta mina grejer, för det andra har jag betalat HELA moppen by my self
för det tredje är det inte ens hon som står på skiten. jag ska liksom försöka
sälja den! och så när jag kommer upp hit till jobbet, tror hon att jag ska vara
glad på henne ? vad är problemet i hennes lilla skalle! jag känner ännu mer
nu att jag bara vill dra...


idag blir det spinning med angelica och malin, jag kommer att dö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0