nu är jag arg!

för det första så har jag bråkat med familjen, då tänkte jag att jag
skulle avreagera mig med att spela lite tv-spel och när jag tar fram
spelet upptäcker jag att skivan är borta, den finns ingenstans. jag
blir ännu mer irreterad. men lugnar mig snart och tänker att jag kan
spela ett annat spel, men det finns inte heller på sin rätta plats! :@
i helgen ska det STOR städas och alla filmer, spel osv ska ligga på
rätt plats. så nu ska jag kolla på raise your voice tack gode gud för
att mitt snälla PS2 tar emot brända dvd-skivor. nu bäddar min hund
för fullt, på min sida av sängen. tror han att han får ligga kvar länge ?
knappast! juuuste idag började desperate housewifes igen :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0