nya zeeland, here i come ?

jag har fått en galen idé att jag ska åka minst 1 år till nya zeeland
och jobba i höst som au-pair. jag har funderat på det länge men
först nu har det blivit aktuellt. det skulle vara så underbart roligt.
min dröm är att se världen. jag har ingen skola att tänka på, det
ända som är problemet är rocky, men om jag lämnar ut honom
på foder i ett år så har mamma sagt att hon kan ta över honom
då. för vem vet om jag kommer hem igen om jag nu åker ? kanske
åker och möter hanna i USA och semestrar lite med henne och
sen åker tillbaka och jobbar eller stannar och jobbar i staterna :p
eller kanske drar vidare till australien och jobbar där. kanske får
mitt dröm liv där borta och aldrig mer vill lämna landet. skulle vara
en underbar nystart i mitt liv, har inget att hämta av sverige mer
speciellt inte stockholm.. skriver mer om detta en annan dag.
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0