sjuk, igen! :'(

i lördags vart det lövsätra, och en viss nathalie sprang runt utan skor med två stukade fötter.
eftersom jag inte kan vara speciellt stabil efter ett par groggar så snubblade jag och stukade den andra foten.
( men den var inte lika illa skadad som den andra :p )KLANTSKALLE borde jag döpa om mig till.. menmen det var trevligt där uppe, lagom sliten söndag iaf. jag jesper johnny och en till (mínns inte riktigt vem) tog en taxi ner till berga vid 12 tiden köpte cigg och släpade en dyngrak johnny till bussen, sen gick jag och jesper hem till mig och sov. han gick vid sju tiden då jag trodde klockan var typ två så jag sov vidare, vaknade någon gång under kvällen. försökte gång på gång att dricka vatten men det ville inte stanna kvar i min stackars mage.. igår vaknade jag med jordens halsont och var sååå trött. så jag tog sjukledigt, trodde jag skulle kunna jobba idag men icke. jag har blivit sjuk igen :(

igår var jag och marianne ute med hundarna i skogen (fast man är sjuk måste dom ha motion:p) så när vi skulle åka och handla. fick jag köra :D:D:D det gick som en dans på rosor :) jag körde ända ner till john bauer :D kanske ska köra lite senare också!!

nu ska jag sova/kolla top model


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0