söndag

nu har jag vaknat till och fått i mig lite mat, fy vaad sliten jag varit.
uschusch! har pratat lite mer med mamma om nya zeeland, och
hon vill verkligen att jag tar chansen om jag får den att åka dit..
nu vill jag verkligen åka dit. känns lite läskigt att åka själv, men
man bor ju i en familj så att man blir ju inte helt solo och man har
chansen att träffa andra au-pairer. det skulle vara så roligt att bara
packa väskorna och dra! det är inte många som riktigt tror att jag
skulle våga åka eller att det bara är prat. men får jag ett jobb där
så tar jag mina saker och åker, jag har kollat lite på flygstolar dit
ner och dom ligger mellan 8000-25000. tänk er vad häftigt att åka
till land på andra sidan jordklotet och skaffa sig ett liv där ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0