torsdag

fortfarande sjuk, fortfarande hemma! tänkte vara det imorgon me så
att jag är riktigt frisk tills nästa vecka.. alltså blir helgen lugn och nykter.
jag måste fixa med massa intyg och grejer och deklarera, har aldrig
gjort det och vet faaan inte hur man gör :S kommer säkert sluta med
katastrof. menmen hinner säkert gå igenom det imorgon. det ska inte
in förän den 5maj så jag har lite tid på mig. idag ska jag bara slappa,
jag och marianne ska ut med hundarna sen som vanligt så att rocky
får springa och leka lite, han älskar verkligen skogen! jag är vrål hungrig
men orkar verkligen inte laga något, glömde köpa piråger igår och annat
som är bra å ha när man inte orkar laga mat :p så jag får ta en microlåda
med köttbullar och mos. så duktig är jag just nu! det är bara skit på tv
också. Ikväll har Mia sin skiva på hirschenkeller vill verkligen gå men
har verkligen inte råd + att jag mår som en kratta! Har inte träffat henne
på jääätte länge, sist vi umgicks va i somras när vi va på grönan. det
ska vell inte behöva bli sommar innan vi ses igen ?! det får vi ta och
styra upp.. imorgon vill jag hyra film, har velat se "this is england"  länge
alla säger att den ska va jätte bra! jag ser ju helt klart inte en action film
igen.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0