torsdag

kollar på insider nu, det handlar om folk som säljer skadade
hästar. det var en tjej som köpt en häst med alla möjliga dolda
fel, så hon var tvungen att avliva honom! och dom filmar när dom
skjuter honom i huvudet. fy fan, jag skakar. usch! hade jag vetat
att jag skulle få se det skulle jag aldrig kollat..

idag har jag och stephanie vart i täby och köpt lite smått och gott.
jag köpte en vår jacka, en klänning, t-shirt, tröja byxor och solglasögon.
imorgon ska vi tillbaka dit för stephanie köpte en tröja på Bikbok
som dom glömde ta av larmet på !? :S och jag ska köpa min kära
Jetset klocka, det är halva priset på den nu :D annars i helgen
blir det nog lugnt om det inte händer något extra skoj!


Kommentarer
Postat av: Nikki

jag har en svart sån där jacka... och vita sånadär glasögon.. för roligt.. haha.. men låt det icke stoppa dig. tyckte bara det va kul..

2008-04-25 @ 17:31:52
URL: http://duvfors.blogg.se
Postat av: n

haha, har inte exakt den jackan :p hittade inte bilden på den jag har så jag tog en liknande hah.
menmen cooolt:p

2008-04-28 @ 20:04:29
Postat av: Nikki

haha inte jag heller när ja tittade på den lite mer noggrant. men jag suger

2008-04-29 @ 17:54:00
URL: http://duvfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0