upd. 28/4

dagen:
tvingade mig ur sängen vid 1 trött som få, visste knappt vad jag hette.
knaprade i mig 2 knäckemackor med kalkonskinka och kollade på tv
sen vid 3 tiden gick jag ut och mötte angelica sen gick vi till centrum
åt en nachos på anja´s, gick ut och satte oss på torget och glodde på
människor sen vidare till akterbaren och drack cola och snackade skit.
vart sjukt sugna på öl, men ekonomin tillät inte det idag. inte orken
heller, tur det. haha!



funderar på att ta ledigt veckan ut och samla ihop min krafter
orkar verkligen inte hamna i en " depressions svacka " igen.
ska invänta "utredningen" jag ska påbörja på fredag. hoppas
dom ger mig ett bra svar på vad det kan vara som gör mig så
svag och trött hela tiden. med medicinen funkade jag perfekt.
men bara för att allt gått som en dans på rosor i två veckor nu
ska jag falla tillbaka! fy fan vad jag vill kunna leva ett normalt liv,
kunna sköta ett jobb, bara orka en vardag liksom! menmen nog
med prat om problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0