valborgsmässoafton

idag är det valborg och har inte en blekaste om vad jag ska göra.
förslag ? igår var jag sarah och angelica och åt på tommys och
skulle ta 1 öl men så vart det inte. träffade ruben och lite annat
folk som började bjuda och grejer, 21.00 stängde dom då gick
vi vidare till akterbaren och fortsatte kvällen där! bråkade med
mamma så jag åkte till Lövis och sov istället.. elsa mona och
carro åkte också upp, men jag var vaken i typ 30min sen fick
kropp och själ nog så jag deckade haha! snart ska jag sova
en stund så jag orkar med kvällen..

juuste, imorgon kommer Emelie min systers kompis och
hennes man och hämtar rocky. dom ska ha honom i ca 1
vecka så jag får lite avlastning och kan börja ta tag i det
undermedvetna... känner att det är dags för det nu!

min ostbågeätande prins :D
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0