wooho!

ligger och tittar på insider, vilka idioter det finns! som tidigare skrivet
så ska jag på intensiv kursden 26maj-9juni MEN jag missar studenten
:'( FAN, men det var dom ända veckorna jag kunde . ska bli hur kul som
helst att kaanske få det där kortet så att jag kan åka var jag vill när jag vill
den friheten är något jag väntat på hur lääänge som helst. kollar tåg upp
just nu och det tar cirkus 4 timmar med tåg dit ? sjuuukt länge! menmen
förhoppningsvis kommer marianne upp med min bil så får jag köra hem
om jag klarar det :D

idag har jag jobbat, vi har haft ute dag underbart väder men lite blåsigt.
gick hem vid 4 som vanligt lagade lite ravioli stack ut i skogen med
marinne och hundarna sen mötte jag malin vi gick runt i österskär
satte oss vid fiskartorpet och chillade lite.. på måndag blir det spinning:D

satsar fullt på beach 08 nu, bättre sent än aldrig ? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0