blääää!

jag har en dålig kväll, jag är trött lättretlig och förbannad på datorn!

igår så satt vi hos Stephanie, Jag stephanie anton och sen tittade
Karl förbi en snabbis, det va trevligt. vi lekte lekar, disskuterade &
va allmänt muppiga! sen fick vi för oss att vi skulle gå till statoil
och äta, men jag va inte så hungrig som jag trodde :p

idag så vaknade jag hos stephanie vid ett och sen gick jag och
mötte Lina och vi köpte picnick och satte oss på¨gräset å åt :)
riktigt mysigt! sen gick jag hem och hämtade bilnycklarna
för att jag och hanna(som tog körkort igår) skulle åka hem till
andra hanna på en cigg, vi vart inte långvariga där så vi åkte
hem till towa för att jag ville kolla på huset hon och Tj bor i!

Och nu sitter jag här på mammas dator som är gryyyymt seg!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ställ en fråga till mig i min frågestund! :D

2008-08-12 @ 19:40:25
URL: http://thisissophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0