goodmorning sunshines!

det är länge sen jag va uppe såhär tidigt, men hundarna väckte mig
för sisodär en halvtimme sen! jag har sovit som en gud när jag väl
somnade. jag och annica låg och kollade på shottas medans
ps. i love you laddades klart. den sistnämnda filmen var helt klart
ett fiasko. fy fan, jag låg bara å blev förbannad på filmen :p så den
kan jag inte rekomendera. Och så såg jag klart Juno igår och den
va också en besvikelse, den va bra tills slutet. jag låter som en film
kritiker (nästan) haha!

Annica ligger kvar där uppe å sussar, det önskar jag att jag också gjorde!


IMORGON ÄRE DAGS!! URF 2008, TAAAAAAGGAAAAAAD!

Kommentarer
Postat av: Latifa

gud vad roligt, jag vill också till URF :D

2008-08-06 @ 17:35:14
URL: http://latifaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0