hej hej hallå!

jag har typ precis kommit hem, finns absolut ingenting att kolla på tv,
bara tv-shop eller barn program, kan inte sova heller....

igår va vi först hos hanna sen drog vi ner till sportsbar, det va väl okej
fick en grogg för att jag vägrade att dansa med snubben som tjatade
hahah .. sen drog vi hem till röding där somnade jag en blund. sen så
fick jag nog så jag å jesper drog hem till marianne och oskar, en riktigt
väck oskar. fick ett gosedjur av andré igår, som heter andré de var
villkoret att jag skulle få den :p hahah lång historia!

idag så började de med att jesper väckte mig genom att komma in i
mitt rum och picka på mig, irreterande!!!!! sen så gick jag upp, såsade
ett tag och sen gick vi ner till bolaget handlade det vi behövde sen hem
till Mikey boy (åsbrink) satt där ett tag med lite folk sen gick jag och annica
till roma och åt, så tittade olivia förbi sen tillbaks till mikey boy sen till röding
efter ett tag så drog jag till majk och festade lite där men efter ett tag så dog
partajet så jag tog min cykel (som vart min andra hälft hela kvällen) och
cyklade till smedby ?!!? fråga mig inte varför...

å nu ligger jag här i mitt jätte mega stökiga skitiga mest o organiserade rum
och kollar på barn program.....

skriver mer när jag vaknar. GODNATT (MORGON)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0