kvällen

skulle ju som sagt ligga hemma å slappa, men jag ringde niklas för
att höra vad dom gjorde och dom satt hemma hos honom ett gäng
och drack öl, så jag gick dit och va social istället. sen så ska fredrik
och niklas gå till folketshus på fest och jag blir med tvingad, men
först gick jag hem och kastade på mig lite anständigare kläder.
det va maria och sofia som hade festen, dom har båda fyllt 20 :)
träffade lite gamla vänner, som jag inte sett på typ 2år så det va
trevligt, men nu ligger jag i sängen och kollar på ngt skit på tvn.

ska snart sova, för om lilleniklas kommer ihåg så ska vi promenera
imorgon med rocky. sen ska jag som sagt på match med morbror.

måste bara tillägga att de kommer att va så skönt att inte vara bakis
eller sliten imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0