livets stora val!

ska jag beställa pizza eller inte ? jag är inte så speciellt sugen men
är skithungrig och kyl å frys här hemma har inte så mycket lockande
saker att erbjuda. försökte få med annica till donken men misslyckades
för att hon skulle umgås med sin mormor som är på besök eftersom
annica är en stygg 20åring måste hon ha barnvakt ; ) inte är det lätt när
det är svårt hah .

över till pizza frågan.
beställa eller inte beställa ? om jag nu ska beställa vad ska jag beställa ?

nu när jag tänker efter är vi alla idioter som tänker som jag gör just nu för
vi sitter och velar om vad vi ska äta för snabbmat som vi får hemkört till
dörren för pengar någon skulle känna sig rik av att ha i sina ägor, någon
som kanske bor i en soptunna och bönar å ber om att kanske få iaf en liten
ynklig brödbit i magen för veckan. stackars människor! vi ska vara glada för
det vi har och att vi bor i ett nästan perfekt land jämnfört med många många
andra länder!

jag känner att mitt inlägg vart lite djupt, barnsligt, intressant och konstigt
men jag känner mig ganska konstig idag, kanske för att den ända levande
själ jag sett idag är min syster om man inte räknar med dom som är på tv
förstås. nu ska jag sluta skriva annars kommer jag aldrig sluta..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0