matchen!

Va lite halvseg, typ 400 klara målchanser men fick endast in två!
jaja, slutade med att hammarby kvitterade till 2-2 när det återstog
typ 10-15 sek av matchen. då var de ett himla liv på bajenfansen.
men den bästa känslan är nog under alla matcher är när alla
bajare ställer sig upp och sjunger kentas " just idag är jag stark "
fyyyyy vad jag rös :D efter matchen gick jag och min morbror till
sponsorrummet och tog ett par öl med hans kompisar och hörde
på lite eftersnack med tränare och två nykomlingar till laget. sen
tog vi en taxi till skanstull och gick på resturang pelikan. sen var
de dags för mig att åka hem eftersom sista tåget går 5 över 12
väl på väg till t-banan virrar jag bort mig men kommer till ett
efterlängtat mc donalds. får både vägbeskrivning och 2 cheese-
burgare. nu äre bedtime . GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0