RÄTTVIK!

Jag har haft en underbar vecka i rättvik, här kommer uppdateringen:

Fredag:
Jag annica och emelie kom upp vid kvällstid och letade efter en sjysst
parkering, tillslut hittar vi en mitt i centrum och börjar kröka, träffar några
göteborgare och går en sväng tillslut så lider kvällen mot sitt slut och
vi försöker sova i min fina fiesta :p det går sisodär, när vi vaknar har
några glada grabbar skrivit lite fint på bilen . haha!

Lördag:
vi vaknar och går ner till stranden, emelie bränner sönder sig och jag
och annica är glada och fina ;D sen går vi tillbaka till bilen och tar oss
en mumsbit, åker en sväng. sen sätter vi igång och krökar, sen går vi
en runda och tillslut så skriker några på oss och vi åker raggar bil och
annat. till sist men inte minst så hamnar vi på en camping lite längre
ifrån "city" och där träffar vi folk ifrån berga och lite nytt folk, annica och
emelie går hem och jag går på annat håll, tillslut hamnar jag på gräs-
mattan utanför bilen :p

söndag:
jag annica emelie och fredrik tar oss ner till stranden och hänger lite
i den stekheta solen, sen går jag och fixar lite grejer, tillslut åker annica
å emelie hem och jag åker hem till mariannes föräldrar uppe i gärdebyn.
och jag och oskar möter en massa annat folk för att festa vidare.

måndag:
billy och adam kommer upp och det blir ännu mer fest, vi super gärnet
och det blir en del tjaffs, kom hem runt 6 snåret på morgonen.

tisdag:
vi vaknar svettiga som få tre stycken i ett litet rum, upp för att äta och
glassa lite nere på lång bryggan, sen bar det iväg för att fixa lite öl.
när vi kirrat ölen gick vi åter igen ut på långbryggan för att dricka öl
och steka lite. sen gick vi runt lite här å var.

onsdag:
vi vaknar vid ett snåret, jag är sliten som få och orkar inte gå upp,
dom andra åker iväg och jag fortsätter att sova, sen kommer oskar
hem igen och adam å billy åker hem till stockholm. jag sov i princip
hela dagen..

torsdag:
jag sov i princip hela torsdagen tills typ 10 min innan vi skulle åka,
sen sätter vi oss i bilen åker upp till kyrkan, sen vidare till stockholm
stannar i uppsala för att äta i pissvädret, sen bar det hemåt och
snabbt in i duschen och byta om för att sen åka med annica till
sollentuna och lämna nyckeln till gamla lägenheten, och till sist
men inte minst till tommys för en trevlig kväll men gamla och nya
vänner..

jag har haft en sån underbar vecka så ni förstår inte :D:D:D
bilder finns på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0