segmåndag

nu har jag tagit tag i jobbsökandet, har legat och gått igenom dom
senaste 1000 inlagda annonserna på arbetsformedlingen.se och
lyssnat på gamla svenska hits. fick ngn knäpp om att jag skulle göra
det. åter till jobb, sökte tre stycken ett på en skoaffär som ska öppna
i höst ett annat på ett kaffeställe på centralen och ett tredje på logistec.
hoppas att någon hör av sig! börjar bli lite långtråkigt att bara sitta här
och glo helt utan pengar! + att jag vill ha ett försörjande jobb så att
jag kan börja titta på lägenheter igen! niklas har så snällt erbjudit sig
att jag kan bo hos honom :) men helst vill jag ha något alldeles eget.

i veckan ska rocky åka i väg till mina kusiner och min morbror ett tag.
kan behöva lite avlastning och ägna mig åt jobb, boende och klura
ut vad jag vill med mitt liv. börjar bli ganska jobbigt att gå runt och
vara förvirrad över vad man vill och inte.


världens bästa ställe, Rättvik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0