heelluu.

Nu har Åsa hämtat sitt internet så nu kan jag blogga som vanligt igen :)

Igår satt jag hos Åsbrink och umgicks med alla möjliga filurer. Sen gick
vi ner till Kina kejsaren och de va vell trevligt. Va inte på topp för jag är
dunder förkyld och det känns som om jag har snor i heeela huvuvdet.
Ikväll ska jag hem till Stephanie och fira hennes 20 års dag :D

Just nu sitter jag hemma och har precis kollar på Rise of the footsoldiers
och ätit frukost/lunch, det vart knäckemackor och två hårdkokta ägg :)

Folk har typ börjat tycka det är kul att telefon terra mig när jag sover, Jag
hade sju missade samtal och 4 meddelanden när jag vaknade och
natten innan den här så svarade jag säkert 5 gånger på samtal som inte
ens va till mig... LÅT MIG SOOOOOVA, skicka ett sms ist för å ringa 300
gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0