Hej gott folk.

Jag är inte på topp, jag har jordens halsont, det känns som om
jag har rakblad i halsen + att jag har träningsvärk i axlarna...
Jag är jätte hängig och känner mig liten och ynklig. Men trots mina
bekymmer så har jag jobbat hela dagen, duktigt gjort Nathalie!
hah. Hoppas verkligen att skiten försvinner, för jag ska träna imorgon
+ jobba och sen troligtvis till tegel på kvällen (om jag har ork).

Jag har bestämt mig för att skaffa ett mastercard genom barncancer
fonden, för om man gör det så skänker handelsbanken finans 0.5 %
av alla mina inköp, kanske inte jordens jätte summor men ändå något.
Jag fick hem en kalender ifrån barn cancer fonden idag och en lapp
om master card kortet, har ändå tänkt att byta kort för att electron kort
suger så varför inte göra en god gärning på köpet ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0