hejhejhallå!

Jag kom hem för ca 1 halvtimme sen, har varit på snövit men Jesper,
Pontus & Sebbe och tagit några öl. Efter det så gick jag Åsa och
Camilla till akterbaren, och dom andra kom också dit ...

Jag har fortfarande skit ont i halsen, jag har precis ätit kokheta nudlar,
varmt ska vell va bra för halsen när man har ont ?
Ingen träning blir de för mig imorgon, SUCK! Jag såg verkligen framemot
det.. Men vågar inte riskera att bli sämre eller något ännu hemskare.

Imorgon ska jag jobba, mår jag bättre i halsen blir det nog en sväng till
tegelbruket, men en relativt nykter kväll eftersom det vankas jobb på torsdag.


Nu ska jag kolla klart på navy cis sen sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

FIN BILD NATSKI :D Vill ha sommaaaaaaaaaar!

2008-12-03 @ 13:34:58
URL: http://hannahatje.blogg.se/
Postat av: Ida

Meeeen jag har också kort där ju, eller det gick ut förra veckan så jag ska köpa nytt. Maybe vi kan träna lite tillsammans då :)?

2008-12-03 @ 16:58:56
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0