hoho julkänslan ?

Jag har absolut ingen julkänsla i kroppen ALLS. Jag känner mer att
julen har blivit ytterliggare en tradition som folk går i personlig konkurs
för.. Nej men dom senaste åren har min känsla för julen sinat i väg. Så
som familje känslan också gjort... I år ska jag Mamma Nicole Mammas
kille + min chef och hennes man sitta här hos mamma och fira.. Jag
kommer typ vara med på middagen sen dra till lägenheten och glo på
tv eller dra dit någon som vill vara social. Juldagen, den stora supar dagen
har jag inte heller lust med. Och nyår känns helt ödelagt, INGENTING är
planerat för nyår.. Vad hände med att jag tyckte allt va perfekt ?!
Och vart fan är snön ????

Nyår kommer med stormsteg och jag känner klumpen i magen växa...
Jag älskar dig, kom tillbaka!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0