Julshopping!

Nu har jag kommit hem ifrån en mycket lååång dag, började jobbet
klockan 9 imorse, skulle egentligen vart i år 2-3 men det vart i 1an
istället för att deras lärare va sjuk.. Sen vart det fritids som vanligt.
Fick gå vid 4 ist för halv 5 för att hinna till tåget mot täby för att möta
Malin. Handlade julklappar till min syster och Åsa. Sen en hood tröja,
en kofta, en topp, 2 par örhängen, en kjol och ett halsband till mig
själv :) Kan inte shoppa utan att unna mig själv något.. Haha!
När vi kom tillbaka till berga så gick jag och Malin till Jens för att
hämta lite grejer, sen kom Bejron och vi gick ut med hundarna sen
åkte vi och käkade.. Nu är jag äntligen hemma! Mysigt att jag inte
tagit av mig skorna sen klockan typ 11 idag. Duschen here i come!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snusk fot nathaaa :D

2008-12-09 @ 21:29:43
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0